Informationsmøde

Kære forældre til kommende skolebarn på Husum Skole,

Invitation til informationsmøde

I forbindelse med indskrivningen af jeres barn i børnehaveklasse til august 2024, vil vi gerne invitere jer til informationsaften på Husum Skole

mandag den 30. oktober 2023 kl. 16.30 – ca. 17.30

Vi vil gerne fortælle om, hvad Husum Skole og Fritidsinstitution kan tilbyde jer og jeres barn. Mødet er for forældre, og vi opfordrer til ikke at tage børn med. Børnene vil få mulighed for at besøge skolen på et andet tidspunkt som en del af overgangsarbejdet mellem børnehave-fritidshjem og skole.

På informationsmødet begynder vi med et lille oplæg om skoleparathed, samarbejde mellem hjem og skole, overgange på vej ind i skolen – og lidt om hvad man gør, hvis man ønsker en anden skole end distriktsskolen.

Vi håber, at I får et billede af, hvilken slags skole vi er, hvordan hverdagen vil se ud for jeres børn, og hvad vi gør, for at deres skolegang bliver så god som mulig. Med på mødet er også Thomas Steffin lederen af fritidshjemmet.

Når de fælles informationer er givet, vil I have mulighed for at hilse på børnehaveklassemedarbejderne, se klasseværelserne, høre om hverdagen i 0. klasse og naturligvis få mulighed for at stille spørgsmål.

På skolens hjemmeside (https://husumskole.aula.dk/) under fanebladet ”Ny elev” kan I læse mere om indskrivningen samt finde diverse informationsmateriale.

Vi glæder os til at hilse på jer, og ser frem til en hyggelig og informativ aften.